Űrlap weboldal szövegezéshez

A weboldalad szövege

Űrlap weboldal szövegezéshez

Itt tudod megfogalmazni, hogy mi kerüljön a honlapod szövegrészébe.

Az Mmteam- ÉNOLDALAM-on már láthattad, hogyan épül fel egy bemutatkozó oldal, ahol megismerhetnek a potenciális ügyfelek.
Amennyiben még nem találkoztál vele, itt tudod megnézni:
https://mmteamco.hu/enoldalam/

Mi ez? Hol vagyok?

Az első benyomás
Itt a legfontosabb, hogy röviden, néhány szóban megfogalmazzuk a lead-et. Könnyen, és gyorsan felfogja bárki, hogy mit is kap itt.
Egy rövid mondat arról, hogy mit adsz az ügyfeleidnek.

Pl.: Gyors és hatékony segítség a honlapod elkészítéséhez- várakozás nélkül
Tehát mi az értékajánlat?

Hogyan változik meg az életem?

Milyen eredményt kapok? Mihez segít hozzá?

Segíthet ez a gyakorlat:

  • Listázd ki a vevőid összes frusztrációját! Írj minél többet!
    Frusztrációk Pl:
    Nincs elég ügyfelem, szeretnék eljutni a potenciális vásárlókhoz
    Szeretnék online is bevételt termelni
    Ebben bizonytalan világban az interneten keresztül is elérhetővé szeretném tenni a szolgáltatásomat
    Nincs időm vásárlókat szerezni, jó lenne, ha maguktól jelentkeznének az ügyfelek
  • Ezek után pedig fogalmazd meg a frusztrációk ellenkezőjét!
    lista szerűen, szavakban, tőmondatokban. Ezek lesznek a megoldások az ügyfeleid számára.

Amikor készen vagy a listával, akkor válaszd ki a top 3-at. Ez fog megjelenni az oldalon egy 3-as szekcióban képpel és szöveggel.
Rövid, tömör, nem lehet hosszú, első pillantásra felfogható legyen.

A megoldásod: - A Frusztrációk, kihívások ellenkezője-

Maguktól jelentkeznek az ügyfelek, akiket igazán érdekel a termékem
A honlapom egy pénztermelő gépezet, megtalálnak a potenciális ügyfelek, megvásárolják a termékemet, nekem semmi dolgom a folyamatban. >Automatikusan érkezik a számlámra a bevétel akkor is, amikor nem dolgozom.

Mi a konkrét ajánlatod?

A konkrét ajánlat, itt van megfogalmazva.
Akár lehet arra is válaszolni, hogy: miért most foglaljon időpontot, miért töltse le most ezt az e-bookot?
Pl. Mit nyer azon, ha megtanul szöveget írni a honlapjához?
Ezt ajánlatként tudjuk megfogalmazni úgy, hogy az fokozza a vágyát:

Pl. Szeretnéd, hogy az ügyfelek megrohamozzanak?
-Megtanulod a blogírás fortélyait, és az értékesítés nem lesz kihívás a számodra.

  • A cikkeid nyomán bekerülsz a sajtóba, televízióba hívnak, újságban írnak rólad
    -A vásárlóidnak várólistát kell készítened, mert hónapokra előre tele van a naptárad

  • Te leszel a területed szakembere, elismertséget szerzel

Itt már rákanttinthat a gombra, hogy pl. szeretnék részt venni a weboldal szövegíró tanfolyamon

Konkrét árak, vagy ajánlatkérést ajánlsz a potenciális ügyfelednek
Árakat minden esetben jó feltüntetni, mert tudja, hogy hova pozícionálja a saját lehetőségeit

Bemutatkozás- saját, vagy céges fotóval

Rövid bemutatkozó, 1 mondatban
Gipsz Jakab vagyok, a pénztermelő honlapok mestere
A legszívesebben ezt csinálom, ez az életem, ebben érzem a legjobbnak Magam, ebben vagyok más, mint a több ezer weboldal készítő

Ebben tudok Neked leginkább segíteni
Pl.
Olyan weboldalt készítünk a számodra, ami valóban eléri a potenciális ügyfeleidet
Segítek neked abban, hogy a legjobban profitábilis szöveget írd meg a honlapodra

Ebben nem tudok Neked segíteni- jó, ha arról is írsz, hogy a területeden miben ne forduljanak hozzád.
Pl: Ha úgy érzed, hogy elegendő ügyfeled van, akkor nem javaslom számodra az új piaci szegmensek megnyitását, így nem én vagyok a Te embered
Ha nincs szükséged saját honlapra

Akik már találkoztak velünk

Vásárlói vélemények, egyéb megerősítés, ami a bizalmat növeli.

Minden ember szívesebben vásárol attól, akitől már más ember is vásárolt!
Te is könnyebben veszed meg azt a terméket, amiről vannak vásárlói vélemények! Ez a szekció nagyon fontos, szánj arra időt, hogy megjelenjen az oldaladon!

Lehetnek garanciák, média megjelenések....
A vélemények adóiról index kép is nagyon jó bizalom építő, és hitelességet növeli