You are currently viewing Megkérdeztük a Mesterséges Intelligenciát: Hogyan Tudja Segíteni a Marketing Szakemberek Munkáját? – Az eredmény döbbenetes…

Megkérdeztük a Mesterséges Intelligenciát: Hogyan Tudja Segíteni a Marketing Szakemberek Munkáját? – Az eredmény döbbenetes…

Az elmúlt napokban lehetőség nyílt a nagyközönség számára, hogy teszteljék a Chat Gpt mesterséges intelligencia tudását.
Mi is kaptunk az alkalmon és készítettünk vele egy riportot. Igen, egy riportot! Továbbá megbíztuk egy konkrét feladattal, hogy írjon forgatókönyvet egy rövid reklámvideóhoz. A kommunikáció a mesterséges intelligenciával Magyar nyelven folyt.
Az eredmény döbbenetes!
A marketing csapatunk már korábban is használt a munkához mesterséges intelligencia támogatást, viszont ez a mostani élményünk, felülmúlt minden várakozást.

Először is megkértük a Chat GPT-t, hogy mutatkozzon be:

Szia! Én vagyok a Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer), egy generatív előtanított transzformációs modell. Képes vagyok bármilyen szöveges tartalom előállítására, és egyre jobb leszek az előzetes tanítást követően. Így, míg először csak egyszerű szövegeket állítottam elő, ma már képes vagyok komplex mondatok, párbeszédek és akár teljes történetek írására is. Próbáld ki és lásd, mit tudok neked nyújtani!

Majd megkértük, hogy hogy írjon egy kérdéssort egy riporthoz, ahol megkérdezzük a mesterséges intelligenciát, hogy miben tudja segíteni Marketing stratégiai kivitelező munkánkat?

Ha már mesterséges intelligenciáról van szó, megkértük, hogy válaszolja meg a saját maga által feltett kérdéseket! Elsőnek viccesnek tűnt, hogy összeállíttatunk vele egy kérdéssort egy riporthoz, majd megválaszoltatjuk vel. Ledöbbentünk!

Itt olvasható a riport:

Milyen módszereket tud a Chat GPT használni a marketing szakemberek számára?

A Chat GPT mesterséges intelligencia olyan módszereket használhat, mint a szövegfelismerés, a szöveg értelmezése, a mondatok elemzése és a többdimenziós adatok elemzése, amelyek segíthetnek a marketing szakembereknek a feladatukban.

Hogyan tudja a Chat GPT segíteni a marketing stratégiai kivitelezőknek a munkában?

A Chat GPT segíthet a marketing stratégiai kivitelezőknek azzal, hogy megtervezi, kivitelezi és elemzi a kampányok hatékonyságát. Segíthet az egyes kampányok összehasonlításában, és a lehető legjobb eredmények elérésében.

Hogyan segíthet a Chat GPT a weboldalak tervezésében és létrehozásában?

A Chat GPT segíthet a weboldalak tervezésében és létrehozásában, mivel képes felismerni és értelmezni a weboldalak által közvetített információkat, és értelmezni a weboldalak egyes részleteit.

Milyen automatizált értékesítési folyamatokat tud a Chat GPT készíteni?

A Chat GPT képes automatizálni olyan értékesítési folyamatokat, mint a lead konverziók nyomon követése, az ügyfél-elégedettség mérése és az árképzés. A Chat GPT továbbá képes automatizálni a vevői kutatást, a vevői támogatást, a vevői kommunikációt és a vevői élményt is.

Milyen online és offline hirdetéseket tud a Chat GPT létrehozni?
A Chat GPT képes létrehozni online és offline hirdetéseket, beleértve a közösségi média hirdetéseket, a hírlevél hirdetéseket, az újsághirdetéseket, a címoldalon látható hirdetéseket és a helyi szintű hirdetéseket is. A Chat GPT ezenfelül lehetővé teszi a különböző weboldalakon, a keresési motoroknak és a mobilalkalmazásokban is hirdetések létrehozását.

Hogyan segíthet a Chat GPT a közönség célzásában és megszólításában?

A Chat GPT segíthet a közönség célzásában és megszólításában is. Képes megérteni a célközönség egyes tagjainak igényeit, és segíthet a hirdetések célzásában.

Hogyan segítheti a Chat GPT a fogyasztói vásárlások megértésében?

A Chat GPT lehetővé teszi a fogyasztói áttekintések és értékelések gyors és hatékony gyűjtését. Az eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy anonim módon beszéljenek a szolgáltatásaikról és termékeikról, hogy jobban megértsék azokat, és mérjék a fogyasztói preferenciákat és igényeket. A Chat GPT lehetővé teszi a kutatók számára, hogy képet kapjanak a fogyasztói magatartásról és szokásokról, amelyek alapján meghatározhatók a kész termékek és szolgáltatások értékelései. A Chat GPT segít a fogyasztói vásárlások megértésében is, hogy jobban megértsük azokat, ami kulcsfontosságú a piacelemzésekhez.

Hogyan tud segíteni a Chat GPT mesterséges intelligencia a hirdetések szövegének írásában és a hirdetések képi kreatív ötletében?
Chat GPT használható olyan fogyasztói áttekintések és értékelések kutatására és elemzésében, amelyek segítenek megérteni a vevői magatartásokat és szokásokat, valamint a vevői preferenciákat. Chat GPT segíthet a vásárlói élmények mérésében és értékelésében, valamint a kész termékek és szolgáltatások minősítésében is. A Chat GPT segíthet a hirdetések szövegének írásában és a hirdetések képi kreatív ötletének kidolgozásában is.

Hogyan segítheti a Chat GPT a fogyasztói preferenciák és igények mérésében?
A Chat GPT lehetővé teszi, hogy fogyasztói észrevételeket, értékeléseket, véleményeket és áttekintéseket gyűjtsön a kutatáshoz és elemzéshez. A csevegés alapú válaszok segítenek a fogyasztói viselkedés és preferenciák jobb megértésében és megosztásában. Az interaktív beszélgetés lehetővé teszi, hogy a fogyasztók gyorsan és egyszerűen visszajelzést adjanak a kész termékekről és szolgáltatásokról, és ezáltal személyre szabott ajánlásokat és ötleteket nyújtsanak. A Chat GPT-t összehasonlítási adatok gyűjtéséhez és analíziséhez is használhatják a fogyasztói igények jobb megismerése érdekében.

Forgatókönyv írásban tudsz segíteni? (ezt a kérdést mi tettük fel, nem a AI generálta)
Igen! A Chat GPT képes segíteni a forgatókönyvírásban. Képes megérteni a különböző történeteket és cselekményeket, és segítséget nyújt a különböző forgatókönyvek összeállításában és írásában. A Chat GPT segítséget nyújt a karakterek megtervezésében, a cselekmények megtervezésében és a különböző események és jelenetek írásában is.

Ki is próbáltuk, hogy a segítségünkre tud e lenni a mesterséges intelligencia egy reklámvideó forgatókönyvének az elkészítésében

Igyekeztünk átadni azt az információt, amiből elkészítheti a forgatókönyvet, ezért az utasítás így szólt.

Írj egy reklámvideó forgatókönyvet a Kincses-Kamra weboldal számára, akik prémium minőségű kézműves liszteket forgalmaznak otthonsütőknek, receptekkel. A videó 1 perc hosszú legyen. Hatással legyen az érzelmekre, családias hangulatú, egészséges életmódot közvetítsen. A vásárló akiknek a videó készül, egyszerűen, gyorsan, egészséges minőségi alapanyagból szeretnek pékárut sütni otthon a családnak.

A válasz pár másodpercen belül érkezet!

A Kincses-Kamra reklámvideó forgatókönyve egy családias hangulatú, egészséges életmódot közvetítő videó lesz, amely egy perc hosszú.
A videó első jelenetében egy anya és lánya a Kincses-Kamra üzletében vásárol. Míg a lány bámulatosan nézi a prémium minőségű kézműves lisztek széles választékát, az anya választ egy csomagot.
A második jelenetben az anya és lánya otthon sütik a kiszemelt lisztből készült süteményt. A lány csodálkozik, hogyan tudnak ilyen gyorsan sütni, miközben az anya megmutatja neki, hogy a Kincses-Kamrában kapott liszt segítségével egyszerű és gyorsan elkészíthetők az egészséges és minőségi sütemények.
A harmadik jelenetben a család a kész süteménnyel az asztalnál ül. Az anya leírja a lányának, hogy a Kincses-Kamrában megtalálható lisztek segítségével egészséges és minőségi süteményeket süthetnek könnyedén, majd mindannyian együtt örülnek a finom süteménynek.
A videó végén megjelenik a Kincses-Kamra logoja, és a szöveg „Kincses-Kamra. Prémium minőségű kézműves lisztek otthonsütőknek, receptekkel.”

Majd megnéztük egy kis módosítással
Készíts 15 másodperces reklámvideó forgatókönyvet, annyi változással, hogy online webshopja van a Kincses Kamrának. A forgatókönyvben mutasd meg a jelenetváltáskor a másodperceket.

A módosítás után a forgatókönyv a rövid reklámvideóról

A Kincses-Kamra reklámvideó forgatókönyve egy családias hangulatú, egészséges életmódot közvetítő videó lesz, amely 15 másodperc hosszú.
A videó első jelenetében egy anya és lánya a Kincses-Kamra weboldalát böngészik. A lány bámulatosan nézi a prémium minőségű kézműves lisztek széles választékát, az anya pedig megrendeli online a kiszemelt készletet. (00:05)
A második jelenetben az anya és lánya otthon sütik a kiszemelt lisztből készült süteményt. A lány csodálkozik, hogyan tudnak ilyen gyorsan sütni, miközben az anya megmutatja neki, hogy a Kincses-Kamrából rendelt liszt segítségével egyszerű és gyorsan elkészíthetők az egészséges és minőségi sütemények. (00:10)
A harmadik jelenetben a család a kész süteménnyel az asztalnál ül. Az anya leírja a lányának, hogy az online webshopjukból rendelt lisztek segítségével egészséges és minőségi süteményeket süthetnek könnyedén, majd mindannyian együtt örülnek a finom süteménynek. (00:15)
A videó végén megjelenik a Kincses-Kamra logója, és a szöveg „Kincses-Kamra. Online webshop prémium minőségű kézműves lisztek otthonsütőknek, receptekkel.”

Összegezve az élményünket, döbbenetes volt megélni azt amit eddig tapasztaltunk a Chat GPT mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
Meglátásunk szerint, hihetetlenül megkönnyítheti a marketing szakterületen dolgozók munkáját a mesterséges intelligenciával való együttműködés.