You are currently viewing Automata bevételnövelés: Üzleti Magyar népmese a XXI. századból. A Só!

Automata bevételnövelés: Üzleti Magyar népmese a XXI. századból. A Só!

„Úgy szeretlek édesapám, mint az emberek a sót!” nyomán, írta Maczkó Mónika, az MM Team munkatársa.

A só, mindig az élet alapja volt, akár népmesében, akár a mindennapokban. Az üzleti só, sokszor a marketing, ami üzletet, érdeklődőt, vevőt, megrendelőt, hozhat vállalkozásodnak.

…és most nem show – t csinálunk belőle, nem bagatelizáljuk el a valóságot, de a valóság mentén igyekszem nektek leírni legendás ügyfélélményünket, ami mára szájról szájra terjed, mint egy népmese. Ez a mi történetünk, üzleti népmeseként.

Volt egyszer egy öreg király, s annak három szép leánya. Így kezdődik a népmese is, amit alapul veszek most. Szerette volna mind a három leányát férjhez adni. Az nem is lett volna nehéz, mert három országa volt, mind a három leányára jutott hát egy-egy ország. Hanem amiképpen nincs három egyforma alma, azonképpen a három ország sem volt egyforma. 

Ahogy a mi ügyfeleink is, mind-mind más almaként mosolyognak vissza ránk az almafánkról. Arról az almafáról, amit az MM Team munkatársai ültettek. Feltesszük minden ügyfelünket egy ágra, locsolgatjuk, gondozzuk, hogy virágozzon, és termőre érjen, velünk együtt. Vannak, akik gyorsan érnek, pirosak, kívánatos üzlettel, termékkel rendelkeznek, és sokan szakítanának ebből a gyümölcsből.

Így történt ez a „Magyarra hangolva” ügyfelünk ágán is, lássuk csak miért is volt Ő a legkisebb leányunk, aki, ki tudta mondani: Úgy szeretlek, édesapám, mint az emberek a sót!

Bár a célja nem egyezett a népmesében történtekkel, nem akarta egyik országunkat sem magáénak tudni, de mi egyik országunkat neki adtuk a mese végén. Miért? Olvasd el, mit tett másképp a legkisebb leányzó, akinek szívesen adtuk oda fele királyságunkat.

Ez a leányzó, kétségbeesve keresett egy segítséget, aki néhány nap alatt felépíti, és végigfuttatja kihívás kampányát, amitől legalább 700 feliratkozót remélt. Útja során találkozott Évivel, aki azonnali segítségként az MM Team csapatát ajánlotta, meg tudják menteni a kampányát, és megvalósulhatnak a céljai.

  • Ennek a kisebbik leánynak, voltak konkrét céljai. 
  • Tudta, mit tesz bele, tudta mit akar kivenni belőle.
  • Tudta, kihez akar szólni, mi mennyibe kerül nála induláskor.
  • Kinek akar eladni.
  • Határidői voltak önmaga és partnerei számára, hogy sikerre vigye a vállalását.

Álompartner, ilyen ügyféllel dolgozni! Legendás ügyfél élmény volt nekünk, egy tudatosan építkező, piros almával találkozni, akinek már csak a csomagolásban kell segítenünk, és piacot építeni a termékére.

Marketing fája

4 nap alatt vittük sikerre együtt a legkisebb leányzó álmait.

Nem mondta a tanácsadóinak, hogy nem csinálja, hogy jobban tudja. Csak azt válaszolta, hogy tudja megcsinálni, mert a cél lebegett a szeme előtt, és bele tette magát a közös munkába.

Vajon hány legkisebb leányzó van a vállalkozói piacon, aki ennyire tudja, mit akar, és ilyen élmény vele dolgozni?

Ha van még ilyen, mi őket keressük, akik tudják, mit akarnak, és meg is csinálják velünk.

Jó célokhoz, könnyű alkalmazkodni, és sikerre vinni. De nem mi találtuk ki helyette, mit is akarhat Ő, szakértelme mentén véghezvinni. Rövid kampányidőszak alatt beteljesült álom története ez.

Picit olvasmányos, hogy az is értse, akinek nem mond semmit a PPC, a calltoaction, a lead magnet, az AIDA modell, a B2C, a CPA és sorolhatnám.

De tudja, hogy van egy jó programja, ki a célcsoportja, hogyan akarja őket megszólítani, mi a terméke, kinek szól, és ha partnerrel akar dolgozni, mindig elérhető lesz számára, mert abban sem kételkedik, hogy az Ő ügyén dolgoznak a back stage-ben, az Ő sikeréért.

folytatjuk….

… és hogyan zajlott a legkisebb királylány története?

A bölcs király azt mondta neki: „ha hagyod, hogy a bugyid színét is megismerjük egy nap alatt, akkor melléd állunk, és sikerre visszük a kampányodat”

No, itt a történet nem fordul át semmilyen szerelmi történetté, sőt ágyjelenet sem lesz belőle, ahogy azt egy mai olvasó lehet, várná, de megmutatta magát az ügyfél, megosztotta a céljait, és hallgatott a tanácsadóira, mert sose feledte el közben, hogy ő kérte mentsék meg a projektjét.

Tehát neki kell azt csinálni, amit mondanak neki!

Így tanácsadói iránymutatására a landing oldalát azonnal megváltoztatta, kiemelte a vásárlói előnyöket, a hiányzó adatvédelmi sztorikkal kiegészítette azt, és minden jogtalan cselekvésre ösztönző módszert azonnal, kérdés nélkül törölt az oldaláról.

4 napos reklámkampánya, olyan sikeres lett, a konverzióképes alapok felépítése mentén, hogy a korábbi szerverkiszolgálója lefagyott a történtek kapcsán, és feladta.

De a céljai mentén sikerre ítélt partneri együttműködés nem ijedt meg a következő feladattól sem, 2 óra alatt átköltöztették a teljes weboldalt egy másik szolgáltatóhoz, aki képes volt kiszolgálni a közel 5000 feliratkozót, amit a közös munka sikere hozott.

Jól hallod, 4 nap alatt, közel 5000 feliratkozót hozott a „Magyarra hangolva” a legkisebb királykisasszonynak. Ez a legendás ügyfélélmény, ezért született belőle szájról – szájra terjedő népmese.

„Aki úgy szereti ma az MM Team-et, mint az emberek a sót.” 🙂

Hisz volt egy jó terméke, képes volt hatékony együttműködésre, megtette a szükséges változtatásokat, nem napolt, nem tologatott, nem tudta jobban, ami másnak a dolga, kéznél volt, a kampány során folyamatosan elérhető, hisz tudta, nem lehet nekünk fontosabb a célja, mint neki saját magának, így célt is értünk.

Te képes lennél a következő mesénk, legkisebb királykisasszonya lenni?

Akivel a végén a sikerben osztozhatunk.

Ha már üzleti meseírásba kezdtünk, azt hiszem, minden olvasó egy WIN – WIN mese véget szeretett volna olvasni.

Hát az lett. Hisz nem engedtük el a kezét, beleálltunk a történetébe, közösen végigcsináltuk azt, és a kezdeti sokk hatás, ami őt érte az együttműködés kezdetén, a megugrott feliratkozók száma miatt, egy kiegyensúlyozott partneri kapcsolatot eredményezett. 

De itt a történetünk vele még nem ér véget, hisz aki egyszer megízlelte a közös siker ízét, az további eredményekre is éhes lesz. Hisz sóval mégiscsak jobb az az étel!

Fűszerezzük meg a te vállalkozásod marketing útját is?

Ma már vele a jövő építésén dolgozunk, és látjuk, közösen a jövőbe vetett reményeket, ami üzleti alapon sikert, és nem utolsó sorban pénzt ad a benne közreműködőknek.

Te látod már a jövőd marketing stratégiáját? Ez az igazi só a vállalkozásod útján, nem a show műsorokká tett nagyotmondók.

Gyere, próbáld ki, te is, ha tetszett a történetünk.

Leszel a következő mesehősünk?

Bár népmesei vonalak nyomán íródott, az üzleti Magyar népmesét

írta:  Maczkó Mónika

A Miraculum – csoda